מאמרים

מהו שירות מענה טלפוני לעסקים


שירות לקוחות טוב מתחיל במענה טלפוני טוב

דרך התקשורת הנפוצה ביותר בין לקוחות לבית עסק היא טלפון. מאחר וטלפון דורש מענה אנושי, בתי עסק רבים אינם מצליחים לענות על כמות נכבדת משיחות הטלפון המתקבלות מדי יום. מאחר והחמצה של שיחת טלפון מלקוח יכולה להוביל לאיבוד הלקוח, ניתן להבין כי בעיה זו יכולה לגרום להפסד של כסף רב עבור בית העסק. אבל יש לזה פתרון, והוא פתרון פשוט יחסית. בשביל להצליח לענות על כמה שיותר שיחות טלפון מלקוחות מדי יום ניתן להשתמש בשירות מענה טלפוני לעסקים.

מהו שירות מענה טלפוני לעסקים?

שירות מענה טלפוני לעסקים הוא למעשה מיקור חוץ של המענה הטלפוני של בית העסק. כלומר, במקום להעסיק כוח אדם רב שכל תפקידו הוא רק לענות על טלפונים, ובשאר הזמן הוא לא עושה שום דבר בבית העסק, ניתן לפנות אל שירות מענה טלפוני לעסקים אשר מנוהל על ידי חברה חיצונית. כך, ניתן לייעל את זמן העבודה של כוח האדם בבית העסק, תוך מתן מענה מקיף ושירות אדיב לכלל לקוחות בית העסק.

איך זה עובד?

מרכזיית בית העסק מחוברת למרכזיית שירות מענה טלפוני לעסקים. כך, שיחות אשר אינן נענות על ידי בית העסק בגלל עומס על קווי הטלפון, או מאחר והן מתקבלות לפני או אחרי שעות העבודה, נענות על ידי המוקד הטלפוני החיצוני. כך, ניתן לענות ולתת שירות ליותר לקוחות, תוך ייעול העבודה של העובדים בעסק.

חיסכון בזמן ובכסף

שימוש בשירות מענה טלפוני לעסקים חוסך זמן רב ויקר עבור כוח האדם בעסק ומפנה להם זמן לבצע את כלל תפקידיהם שאינם כרוכים במענה לטלפונים. כמו כן, השירות מאפשר מענה ללקוחות רבים יותר ובכך למעשה גם רווח גדול יותר מבחינה כלכלית.