מאמרים

call center


call center – שירות לקוחות יעיל

כאשר יש לכם עסק אשר אמור לתת מענה טלפוני ברמה גבוהה לציבור בלקוחות שלכם, הרי שיש לדאוג כי מבחינה טכנולוגית מערכת הטלפוניה שלכם בעסק תהיה ברמה איכותית ביותר ותספק את הצרכים של כל הלקוחות אשר מתקשרים אל בית העסק שלכם כל העת.

call center הינה מערכת מרכז שירות לקוחות המחוברת דרך קווי התקשורת ללקוחות המבקשים להתקשר לחברה וליצור איתה קשר מסיבות שונות. יכולת יצירת הקשר עם call center על ידי מתקשרים רבים בזמן נתון תלוייה בקיבולת של עורקי התקשורת ולא במספר הטלפניות. המערכת מנתבת את השיחות בדרך כזו שינתן השירות היעיל והמענה המהיר ביותר לכל לקוח ולקוח. לשם כך ישנן שתי מערכות שתומכות בניתוב השיחות.

call center – מערכת IVR

מערכת IVR מאפשרת למתקשרים לקבל תשובות לשאלות נפוצות ופשוטות ללא התערבות של נציגי שירות. הדבר מתבצע על ידי תפריט קולי שהמתקשר שומע אותו מיד לאחר יצירת הקשר. על ידי הקשה על כל אחד מהמקשים אצלו בטלפון יכול הלקוח להעביר את עצמו למידע שאותו הוא רוצה לשמוע באותו הרגע. בנוסף, מספק ה call center למתקשר אפשרות להשאיר הודעה קולית – את שמו ומספר הטלפון שלו ואת הזמן שהוא יהיה פנוי לקבל שיחה בקשר לשאלה שלו. צורה זו מאפשרת לא לאבד את מהלקוח ולאפשר רמת שירות טובה שמתקבלת באהדה.

call center – מערכת CTI

מערכת CTI הינה מערכת המאפשרת למחשבים לשלוט על כל הפעולות של הטלפונים המחוברים אליהם כמו ביצוע וקבלת שיחות, זיהוי שיחות, חיוג למספרי טלפונים שונים, הקפצת מסכים וכדומה. ברגע שמגיעה שיחה ל call center מתבצע זיהוי שיחה והעברת הפרטים לשרת CTI שמבצע איחוד מערכות של call center טלפון ומחשב. המרכזייה גם מודיעה לאיזה נציג היא תנתב את השיחה.

נציג השירות ומערכת CTI

מערכת ה CTI מקפיצה לנציג השירות את פרטי המתקשר ומאפשרת לו גישה למאגר הנתונים הרלוונטי לשיחה זו. הנציג מקבל בו ברגע את השיחה ורואה על גבי המסך שלו חלון המדריך אותו כיצד לנהל איתו את השיחה.