מאמרים

מרכזיות


הכל על מרכזיות לעסק שלך

איש לא יערער על העובדה הברורה כי כיום מרכזיות הטלפון הן משמעותיות מאוד לעסקים רבים כאלה ואחרים מטעמים שונים ללא כל צל של ספק. אין עוררין על כך, כי מרכזיות מאפשרות נוחות רבה בכל מה שקשור למענה הטלפוני לכל פונה, וקבלת שיחות מסודרות אל העסק. נוחות היא ללא כל צל של ספק כלל חשוב כמעט בכל בית עסק באשר הוא, על מנת שהעבודה תתבצע כראוי וללא הפרעה, נוחות היא בין האופציות העליונות בסדר העדיפויות של עסק. שוק מרכזיות הטלפון הוא תחרותי מאוד, וניתנות אופציות רבות לרכישת מרכזיות לעסק. יש לציין כי ישנם שלושה סוגים בסיסיים של מרכזיות: מרכזיות אנלוגיות, מרכזיות IP ומרכזיות דיגיטליות.

איזו מרכזיה מומלצת לי?

המרכזיות האנלוגיות הולכות ונעלמות מהתעשייה, מהסיבה שהן המרכזיות הישנות ביותר. הן אומנם שימושיות ועושות את העבודה, אך עם שאר המרכזיות המחודשות והטכנולוגיות שקיימות היום, המרכזיות האנלוגיות כבר לא מהוות יתרון משמעותי. אחרי המרכזיות האנלוגיות קיימות המרכזיות הדיגיטליות. מרבית העסקים עובדים עם המרכזיות הדיגיטליות, אם כי המרכזיה המומלצת ביותר היא מרכזית IP. עסקים רבים בוחרים לעבור למרכזיות הIP שהן החדשות ביותר בטכנולוגיה ומציעות מגוון רחב של אופציות בניגוד למרכזיות הישנות יותר.

מדוע מרכזיות IP?

מרכזיות הIP מאפשרות בעצם כל מה שמרכזיה דיגיטלית ואנלוגית מספקות, אך בנוסף מספקת עוד הרבה פתרונות טכנולוגיים נוחים. מעבר לניתוב שיחות בעסק ואפשרות מענה קולי או אנושי בעסק, מרכזיית IP מציעה את הצד החזק שלה – שיחות באמצעות פרוטוקול האינטרנט. IP הוא בעצם בעברית פרוטוקול אינטרנט, והמרכזיות מאפשרות שיחה באמצעות רשת האינטרנט. היתרון המשמעותי והבולט הוא החיסכון הכספי הרב. בעבר היינו נדרשים לשלם לחברת הטלפון על השיחות שלנו, אך כיום באמצעות שיחות בפרוטוקול האינטרנט התשלום אינו יהיה לכל שיחה. בנוסף, חשוב לזכור שהאינטרנט הוא רשת בינלאומית, ובניגוד לשיחות רגילות לחו"ל שעולות כמעט כפול משיחה רגילה, שיחות באמצעות האינטרנט הן לא שונות משיחות בארץ, והתשלום נשאר זהה. מרכזיות IP הן פתרון נהדר ונוח לכל עסק, והן המומלצות ביותר.