מאמרים

שירותי מענה אנושי


אחת הבעיות לא רק לעסקים קטנים אלא אפילו לעסקים גדולים ובינוניים היא שעות הפעילות שהם מציגים ללקוחות. כל אחד מכיר את הרגע הזה שמחפשים דרך אתר האינטרנט או כרטיס הביקור כיצד ליצור קשר עם המשרד או החברה ומגלים ששעות הפעילות בעייתיות ואנו לא נהיה פנויים כדי להתקשר. כשמדובר בלקוחות השירות נפגע ומרתיע אותם מיצירת קשר, מה שפוגע בתדמית העסק וחמור הרבה יותר כשמדובר על ספקים, אנשי עסקים וכל גורם מסחרי שמעוניין ליצור קשר עם העסק לצורך שיתופי פעולה או פעולות עסקיות אחרות.

כל המידע מגיע אליך בצורה מסודרת

בעזרת מענה אנושי כל המידע מגיע עד אליך, לטלפון הנייד או למייל, לפי הצורה הכי נוחה בשבילך כך ששום מידע לא מתפספס גם כשמחפשים אותך מחוץ לשעות הפעילות. שירותי מענה אנושי יכול לנתב את השיחה אליך או להעביר את המסרים בלבד כך שייראה ללקוחות שיש לעסק משרד מסודר, מה שיוצר רושם חשוב שאין לו תחליף. כשלטלפון של העסק עונה הבעלים בעצמו, ידוע ללקוחות שמדובר בעסק קטן בין אם מדובר במוקד הזמנות של אוכל, זימון תורים לרפואת שיניים או רופאים עצמאיים ועוד. כך גם הרושם נוצר וגם כסף רב נחסך בהקמת משרד עם מזכירות וכל מה שנלווה בכך.

אפשר גם להוסיף פתיח

בעזרת מענה אנושי תוכלו ליצור את כל האלמנטים של משרד רגיל בעלות סמלית בלבד ללא צורך בהשקעה במשרד. תוכלו לבחור השמעת פתיח עם יצירת הקשר עם העסק או המשרד, תוכלו לבחור השמעת מערכת לניתוב שיחות, להשתמש בה לזימון תורים, למשלוחים, מוקדי סקרים, זימוני פגישות, טלמרקטינג וגם אישור הגעה לאירועים שבימינו בכלל ההוצאות באירוע הפכו להיות להכרחיות.