מאמרים

שולחנות משרד


בוחרים שולחנות משרד לפי תפקיד

בחירה של ריהוט משרדי היא אלמנט חשוב ביותר בכל מקום עבודה, יהא תחום העיסוק אשר יהא. ריהוט משרדי תורם לעובדים במקום מבחינה פרקטית, ומאפשר להם נוחות גדולה במהלך יום העבודה. כמו כן, ריהוט למשרד תורם גם למראה הכללי של המשרד בעיני מי שמגיע אליו. כשאתם צריכים לבחור שולחנות משרד חשוב מאד להבין מה התפקיד שהשולחן ימלא. לכאורה התפקיד של כל השולחנות הוא זהה - לספק משטח עבודה למי שיושב מולם. בפועל, אתם תוכלו לראות שיש לא מעט הבדלים גם בין סוגי המשרדים השונים, וגם בין בעלי התפקידים במשרד. הדבר משפיע לא פעם על הצורה של השולחנות, הגודל שלהם, והאזור במשרד שבו הם ימוקמו.

 

מתי נדרש שולחן קטן?

אפשר לבחור שולחנות משרד קטנים וקומפקטיים, במידה ומדובר על סביבת עבודה אשר כוללת בעיקר עבודה ממוחשבת ולאו דווקא עבודה עם ניירות. כיום משרדים רבים ויתרו כמעט לחלוטין על עבודות התיוק עם הנייר. רוב המשרדים מעסיקים כיום עובדים אשר פשוט עובדים מול המחשב. כך אפשר למצוא שולחנות משרד שיהיו קטנים יחסית עבור משרדי ההיי טק השונים, וכן שולחנות עבור הפקידים השונים.

 

שולחנות בגודל בינוני

 לעתים אתם תרצו לבחור שולחנות משרד יותר גדולים עבור הסביבה המשרדית שלכם. כך לדוגמה אם מדובר על שולחנות משרד לאזור של פקידת הקבלה שלכם. אמנם עיקר העבודה שלה היא גם מול המחשב אך יש גם עניין של נראות. הקבלה היא האזור הראשון שאותן רואים הלקוחות והשותפים שלכם, ושולחן גדול יותר יוצר מראה מרשים יותר.

 

ומתי צריך שולחנות גדולים במיוחד?

 יש לעתים צורך לרכוש שולחנות משרד שיהיו גדולים כאשר נדרש ממש משטח עבודה עצום. לא נדיר למצוא שולחנות משרד גדולים במשרדים של אדריכלים לדוגמה. שולחנות מאפשרים להם לפרוש את השרטוטים השונים ולעבוד עליהם בנוחות. כמובן שיש גם שולחנות המיועדים לחדרי ישיבות שצריכים להיות גדולים במיוחד, שכן יושבים סביבם מספר אנשים. ראינו אם כן, ששולחנות למשרד אינם בעלי גודל קבוע, והגודל שלהם תמיד משתנה לפי הצורך שלכם.