מאמרים

מרכזית IP יתרונות


המהפכה הטכנולוגית של מרכזית IP ויתרונות נוספים
באמצעות סקירה טכנולוגית קצרה של מרכזית IP ויתרונותיה השונים ניתן להבין מדוע מדובר במהפכה. ראשית, טלפוניה ממחושבת המבוססת על VOIP היא מנוף משמעותי עבור מחלקות שיווק ותמיכה. הטכנולוגיה מתאימה לעסקים המחזיקים מספר גדול של עובדים, נציגים טלפוניים, נותני שירות או אנשי מכירות בשטח. היא חוסכת בהוצאות בטווח הקצר והארוך והיא מתממשקת בצורה אופטימאלית עם תוכנות עסקיות מסוג ERP או CRM.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.

שנית, מרכזית IP ויתרונותיה מוכיחים כי לא תמיד תקשורת יעילה צריכה להיות גם יקרה. שיחות טלפון בטכנולוגית VOIP מתנהלות על גבי האינטרנט. אין משמעות לספירת דקות שיחה או לחילופין לרכישה של דקות שיחה דרך חברות הטלפון. השיחות אינן מוגבלות מבחינת משך הזמן והן לא פחות איכותיות וזמינות. במרכזית IP יתרונות שיווקיים הם חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים של הלקוח. אפשר להוזיל את עלויות ההוצאות החודשיות של העסק ואף לשלב פתרונות לשכירים שעובדים מהבית, עסקים בינלאומיים עם סניפים במדינות שונות בעולם ועסקים מרובי סניפים ברחבי הארץ.

למה זול יותר לנצל מרכזית IP ויתרונות טכנולוגיים?

הסיבה העיקרית בגללה מומלץ להשתמש במרכזית IP וביתרונות VOIP היא האינטרנט. בעוד בעבר נאלצו בעלי עסקים לשאת בהוצאות על דקות שיחה בנפרד, כיום ניתן לרכז את כל הבקשות תחת האינטרנט. השימוש באינטרנט אינו מגביל את הלקוח או את העובד. כל מה שהעסק צריך לעשות הוא לרכוש חבילת אינטרנט אטרקטיבית או בלתי מוגבלת. החיבור לא מתומחר לפי זמן שימוש ובטכנולוגיית VOIP אין גם משמעות למרחק הגיאוגרפי. ניהול שיחה בתוך העסק זהה לחלוטין לניהול שיחה בין שתי מדינות הנמצאות כל אחת בקצה שני של העולם. זו מהפכה של ממש וכדאי לנצל אותה.