מרכזיות חדשות
כשלקוח פונה לעסק באופן טלפוני המענה הראשוני הוא הרושם שיהיה לו מהמקום. לכן, כאשר מתכננים מרכזיות חדשות לעסק חשוב לדעת מהי החוויה של הלקוח. מרכזיות חדשות יכולות לתת לעסק יתרונות רבים, הן יכולות לעזור לו לתת ללקוח שירות טוב יותר, יכולות להציג ללקוח את האיכות של העסק והן יכולות לתת לעסק עצמו מערכת שתשמש אותו לא רק במענה של הלקוח באותו רגע. כשבוחרים להקים מרכזיה לעסק חשוב לעשות זאת עם חברה בעלת ניסיון, שרואה את החוויה של הלקוח בעסק ושיודעת להתאים בין המרכזיה עצמה לצרכים של העסק.
למידע נוסף על מרכזיות חדשות
לחץ כאן.
מפגש הלקוח עם העסק
אם לעסק יש מרכזיה, זה הדבר הראשון שהלקוח ייתקל בו כשיתקשר למקום. חשוב מאד לייחס חשיבות לתכנון של מרכזיות חדשות בעסק. המרכזיות יכולות להיות נוחות מאד עבור המשתמש ויכולות להיות מסורבלות. תכנון נכון של המרכזיה ישאיר את הלקוח מרוצה ועם רושם חיובי על העסק. תכנון נכון יכול לגרום ללקוח לחוש חיובי כלפי העסק כבר מהרגע הראשון שהגיע אליו.
איכויות העסק
תכנון נכון של מרכזיות חדשות יכול להוביל לכך שהלקוח יקבל עוד מידע על העסק, תוך כדי שהוא ממתין לשלוחה המתאימה לו. הכוונה אינה להעביר את הלקוח דרך אינסוף שלוחות אלא לאפשר לו לדעת מה עוד יש לעסק להציע. כך יוצא שאם הלקוח מחכה לשלוחה מומלץ להמליץ לו על מבצע ואם הלקוח שומע כי העסק יכול להציע לו שירותים נוספים, אולי הוא יבחר בכך.
לענות על הצרכים של העסק
לאחר בחינת השירות ללקוח על החברה שמקימה מרכזיות חדשות לבחון מה עוד היא יכולה לתת לעסק עצמו. חלק מהעסקים זקוקים להקלטת שיחות כדי לשכלל את השירות וחלקם רוצים ליצור מסד נתונים. חשוב כי החברה המקימה תיתן לעסק את כל האפשרויות לו הוא זקוק.