מאמרים

חסכון בעלויות תקשורת


היום, אין כמעט אדם במדינת ישראל אשר לא מחזיק באמתחתו 'צי' שלם של מערכי תקשורת ובראשם טלוויזיה בכבלים, אינטרנט, טלפון קווי וטלפון סלולרי כמובן. לעומת זאת, עד לפני כמה שנים, התשתית התקשורתית של רוב האנשים לא כללה יותר מטלפון קווי ותו לא. מיותר לציין, כי המשמעות הכלכלית של שימוש ותחזוקה של כל מערכי התקשורת האמורים הינה גדולה, אסטרונומית ובמקרים רבים לא מוצדקת ו / או חיונית בעליל. לכן, יותר ויותר אנשים נוקטים בפעולות מתבקשות של חסכון בעלויות התקשורת.

כיצד מתחילים בפעולות של חסכון בעלויות תקשורת?

ובכן, את השאלה האמורה שואלים יותר ויותר אנשים אשר מעוניינים לבצע הליך יסודי וכירורגי של חסכון בעלויות התקשורת והתשובה לשאלה זו הינה כדלקמן: קודם כל יש לבצע סדר בכל מערכי תשתית התקשורת ולמיין אותם לפי פרמטרים של חיוניות ונחיצות. למען המחשה, אין טעם שאדם 'יתחזק' גם טלוויזיה בכבלים, גם אינטרנט מהיר, גם טלפון קווי וגם סלולרי. לאחר הסדר הראשוני, צריך לבחון את העלות והתמורה של כל אחד מן השירותים האמורים לעיל. לאחר מכן, יהיה ניתן באמת לבצע פעולות חסכון בעלויות התקשורת מיידיות ומעשיות.

איחוד בין חבילות תקשורת כלל אינו טאבו

איחוד בין חבילות תקשורת הינה פעולת חסכון בעלויות התקשורת ראשונה, מהותית ופרקטית ביותר. לכן, בהמשך לאמור לעיל, כל מה שצריך לעשות, זה ליצור קשר עם ספקי התקשורת ולבשר להם על הרצון בלאחד חבילות, 'איחוד' אשר מביא לחיסכון חודשי של כמה מאות שקלים בחודש. בנוסף, היום, הודות לתחרות בשוק התקשורת, איחוד זה אכן מתאפשר וגם מגלם בתוכו חסכון בעלויות התקשורת משמעותי, מיידי ו'מורגש' ביותר.

חסכון בעלויות התקשורת אינה מילה 'גסה', אלא ממש צו השעה


תהליך חסכון בעלויות תקשורת יכול לספק לכל משק בית חיסכון של מאות שקלים בחודש
ואלפי שקלים בשנה. בנוסף, חסכון בעלויות תקשורת לא רק יעיל כלכלית, אלא גם מבחינה צרכנית, וזאת שכן הוא מספק אפשרות להתמקחות ו'השגה' של שירותים ומוצרים יותר טובים במחירים יותר משתלמים.