מאמרים

קידום אתרים בחו"ל


קידום אתרים בחו"ל – כללי

קידום אתרים בחו"ל הינו תחום מאתגר, אין ספק. כדי להגיע לתוצאות חזקות נדרש ידע מקצועי גבוה (שמתחדש כל העת), תשתית קידום חזקה ועבודה מאומצת מדי שבוע. חברות רבות מעוניינות לבצע קידום אתרים בחו"ל, כדי להגיע אל לקוחות דוברי אנגלית, ספרדית, צרפתית או רוסית. לפני שמתחילים קמפיין בחו"ל, מומלץ מאד לעשות סקר שוק קטן לבדיקת כדאיות.


קידום אתרים בחו"ל – קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בחו"ל הוא משימה לא פשוטה. אם בארץ נשיג תוצאות יפות תוך 6 חודשים, בחו"ל נשיג את אותן התוצאות רק כעבור שנה. יותר מכך, כדי לקבל תוצאות באותה האיכות, נידרש להכניס כמות כפולה של קישורים לאתר במהלך השנה. קידום אתרים בחו"ל נועד להביא לנו תוצאות חזקות בתווך הבינוני, ולא בתווך הקצר. אם אין לכם אורך נשימה, קידום אתרים בחו"ל כנראה לא מתאים לכם.


קידום אתרים בחו"ל – אדוורדס לפני קידום אורגני

כאמור, קידום אתרים אורגני בחו"ל הינו קשה ומפרך. לפעמים הוא מחזיר את ההשקעה בגדול, אבל יש עלויות. האם חשבתם לבדוק את המודל העסקי שלכם לפני שתיכנסו להוצאות שיווק גדולות? האם יש לכם את היכולת להמיר את הגולשים שנכנסים לאתר שלכם ללקוחות? כדאי לעשות ניסוי. לפני פרויקט גדול של קידום אתרים בחו"ל, אנו תמיד ממליצים להרים קמפיין אדוורדס, כדי לבדוק עד כמה המודל העסקי מחזיק מים. הצלחתם להרוויח יפה עם גוגל אדוורדס? אין סיבה שלא להשקיע בקמפיין קידום אתרים בחו"ל.


הסודות הקטנים של קידום אתרים בחו"ל

כשמדברים על קידום אתרים מחוץ לישראל, חייבים להבין שמדברים על סדר גודל אחר. במקום להעלות 2 מאמרים חדשים כל שבוע, יש להעלות 8 מאמרים כל שבוע. במקום להשיג קישורים עם PR4 – רצוי מאד להשיג קישורים עם PR6 וכן הלאה... הכל בגדול יותר. מעבר לכך נדרשת השקעה עקבית שבוע אחר שבוע. לא ניתן לקשר 100 קישורים חדשים אל אתר הלקוח בשבוע אחד. זה נראה לא טבעי עבור גוגל ויכול לגרור עונשים.


מחיר קידום אתרים בחו"ל

בגדול, מחיר קידום אתרים בחו"ל יהיה כפול ממחיר קידום אתרים בארץ, הכל שאלה של היעדים המבוקשים וכמות המושגים המקודמים. תמיד קייים פיתוי לקדם רק 2-3 מושגים, אבל אנחנו לא ממליצים. יעדים כאלו גוררים עבודה שמתמקדת יותר מדי בעמוד הבית של האתר, עבודה שיווקית שיכולה בקלות להתפרש כשיווק מוגזם ומלאכותי. אנו ממליצים לקדם לפחות 10 מושגים ולהכניס קישורים הן לעמוד הבית והן לעמודים הפנימיים של האתר.