מאמרים

מענה טלפוני


כדי לא לפספס אף לקוח

אחת הבעיות של עסקים קטנים עם ההתמודדות שלהם עם הלקוחות. העסק יכול להיות מצליח עם מוצרים ייחודיים אך כשהשירות בעייתי ולפעמים אין שירות כלל, החברה לא תוכל לעבור את היקף הלקוחות שלה, לא תוכל לגדול ולצמוח ובעצם תיתקע באותו מקום למשך שנים. הגדלת היקף העסק הוא שלב שלא הרבה מצליחים לעבור והוא מרתיע לא מעט אנשים אך מענה טלפוני אנושי פותר את הבעיה וכך הסדר והארגון יעלו רמה אחת למעלה. לא רק הסדר בניהול הלקוחות וההזמנות יכול לעלות לעסק ביוקר אלא גם חוסר הזמינות שלו ולא רק מחוץ לשעות העבודה אלא בשעות הפעילות עצמן כאשר אין מענה והלקוחות בורחים לחברה אחרת.

שיפור מכירות והכנסות בין רגע

לכל עסק יש פוטנציאל שגלום בו אך לא הרבה יכולים לממש אותו עד הסוף. עבודה קשה היא לא הדרך להצלחה אלא עבודה יעילה ונכונה. מענה טלפוני אנושי מגדיל את המחזור העסקי של העסק והרווחים מתחילים לעלות. המענה הטלפוני מגלם בתוכו יתרון כפול: לא רק שהוא נותן מענה מיידי לכל לקוח ובכך מספק יותר עבודה לעסק אלא גם חוסך בעלויות רבות בהוצאות משרד ומזכירה. כל זאת תוך כדי יצירת רושם על כל לקוח שמדובר במשרד של ממש מש שיוצר יתרון משמעותי נוסף בעיקר בתחרות בין העסקים.

עסקים רבים קורסים בגלל ההוצאות

עסקים רבים מנסים ליצור עטיפה חיצונית מוצלחת לעסק שלהם בדמות משרד חדשני, מזכירות, מערכות זימון תורים או מערכות הזמנות מתוחכמות ועוד. זוהי הדרך לעסק מצליח רק שלעתים ההוצאות שכרוכות בהוצאות האלו יכולות לפגוע ברווחים פגיעה אנושה ומשם הדרך למטה קצרה. היתרון במענה טלפוני היא התמונה שאפשר ליצור בראש הלקוחות ללא עלויות משמעותיות תוך כדי נוחות שיא.