מאמרים

הפקת סרטוני תדמית



תהליך הפקת סרטוני תדמית


סרטי תדמית הם חלק חשוב במערך השיווק והפרסום של עסקים. את הסרטים ניתן להפיק באופן עצמאי או על ידי פניה לחברות מקצועיות, כאשר המטרה היא ליצור בידול מול המתחרים ולהדגיש את החוזקות ואת היתרונות של השירות או המוצר.



הפקת סרטוני תדמית תלויה בתקציב העומד לרשות הלקוח, במטרות שהוא מציב וגם בלוח הזמנים. רצוי לתאם פגישת ייעוץ עם צוות ההפקה ולקבוע מטרות מדויקות ככל האפשר. כך ניתן לבצע הפקת סרטוני תדמית במהירות וביעילות מרבית.

הכלל העיקרי בתהליך של הפקת סרטוני תדמית הוא לייצג את המוצר או השירות בצורה הטובה ביותר. אפשר לעשות את זה באמצעות בחירת סגנון צילום, בעזרת איתור לוקיישן מתאים וגם בשיטות עריכה. חשוב לאפיין את קהל היעד ולהבין מה מעניין אותו עוד לפני שמפיקים את הסרט. בניגוד למה שנהוג לחשוב, התקציב הוא לא הפקטור העיקרי הקובע את הצלחת הסרט. יש לא מעט סרטי תדמית יקרים שלא הצליחו להשיג את מטרתם, לעומת סרטי תדמית זולים ששינו לחלוטין את היחס אל המוצר או השירות.


אילו עסקים צריכים סרטי תדמית?


סרטי תדמית מתאימים לכל סוגי העסקים. לא משנה אם מדובר על עסק קטן, בינוני או גדול, סרט תדמית הוא כרטיס הביקור היעיל ביותר העומד לרשותו. כאשר מביאים בחשבון את העלות הנמוכה של הפקת סרטוני תדמית איכותיים ואת התוצאה, מגלים כי מדובר על השקעה משתלמת. מעבר לכך, סרטי תדמית לא צריכים לבוא על חשבון תהליכים קונבנציונאליים של פרסום ושיווק בעיתונים, באתרי אינטרנט, ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש וכן הלאה.

לסיכום, התהליך של הפקת סרטוני תדמית מתחיל בפגישה עם הלקוח, ממשיך בהגדרת המוצר ומסתיים עם החלטות מקצועיות המבוססות על ניסיון.